poniedziałek, 10 października 2011

Życie to jedna wielka gra. Tylko szkoda, że nie ma w nim czerwonego przycisku Replay, wtedy dany moment lub całe życie zaczęłoby się od nowa.

Dokładnie o 16:50 byłam już w domu. Jestem wykończona, nogi strasznie bolą, a głowa chyba wystrzeli. Zaraz po szkole musiałam iść na korepetycje z matmy bo jutro mamy sprawdzian. 
Jeszcze po szkole jechał za nami taki psychopata, na oko to normalny mężczyzna zwykle ubrany na czarno, zawsze z siostrą na bagażniku, która ma garba i wygląda jak ta babka z Klątwy, serio, nie żartuję ! Dziewczyn poszły do kościoła, a ja szłam ze skzoły sama. Trochę się bałam, że go spotkam... ale jakoś doszłam i go nie spotkałam.
Ogłaszam losowanie ! Mam już dość grania w grę stardoll, a nie chcę aby po długiej nie obseności skasowali mi konto. A więc można się zgłaszać do niedzieli czyli do 16.10. a w poneidziałek zostaną ogłoszone wyniki. Wystarczy tylko obserwować bloga i napisac komentarz o treści . zgłaszam się.
Konto posiada 2499 sp. Powodzenia :)

Chcę się pozbyć tego konta, więc pomyślałam, że dostanie ją jakaś czytelniczka.
Na SkS tak dostałam piłką od hokeja, że mam ją odbitą na nodze... ale nie boli mnie aż tak strasznie, dobrze, że nic więcej mi się nie stało, bo niedługo są zawody, a chyba pojadę.