sobota, 12 listopada 2011

Bo to jest tak, że kiedy patrze na Ciebie to cała moja dusza, ciało plonie w niebie, a kiedy Ciebie nie ma, wszystko się zmienia, głębokie przemyślenia i wracają wspomnienia.

Archiwum wspomnień normalnie -,- . Nudzi mi się. Rodzice pojechali do miasta, a mi się nie chciało, więc zostałam w domu. Włączyłam sobie na całego muzykę i zaczęłam czytać archiwum z gg, podam jeden cytat,  na widok któego zbiera mi się na wymioty.

Plus fajna piosenka -,-










2011-10-28 19:29:58
i nie zranie cie !



Z tego ostatniego to myślałam, że mnie coś trafi jak to czytałam. Hahaha, to tak samo jak... a zresztą nieważne bo już tutaj to pisałam. Zacytowałabym więcej takich momentów, ale wiecie nie chce mi się tego wszystkiego kopiować. I tak całą rozmowę mam na komputerze, zapisaną, tak na pamiątkę. Może kiedyś razem z A i M się  z tego pośmiejemy. Chodzi mi o wyznawanie tych fałszywych uczuć i to całe udawanie, ta cała szopka -.-. Tylko błagam nie piszcie mi w komentarzach ; Będzie dobrze, bo nie będzie, a to i tak mi nic nie da. Każdy może powiedzieć - Będzie dobrze, w czasie gdy u niego wszystko jest okej, a zaraz także jemu wszystko się rozwali, w moim otoczeniu cały czas się tak dzieje, nie wiem co mam robić.



Zacytuję ostatnią zwrotkę tej oto piosenki :


musisz zrozumieć ze spotka cie kara
poczekam aż zatęsknisz wtedy powiem ci spierdalaj
nie mamy o czym gadać - sorry wiem ze boli
ale możesz już iść jak skończyłaś pierdolić!!
w swoja stronę śmiało do góry głowa i z fartem
dobry dowcip i tym razem był kiepskim żartem
już jest za późno ja juz nie czuje
miałaś szanse teraz myśl ze jest chujem!
wszystko jest dobre do czasu nic poza tym
serce masz ze stali ale nogi jak z waty
czujesz ze tracisz coś co się z tobą wiąże
nie życzyłem ci złe i wciąż życzę ci dobrze
chciałaś tego! no to masz to czego chciałaś
idz w swoją stronę! trzymaj się ode mnie z dala!



Ona tak doskonale do mnie pasuje...
A zwłaszcza po wczoraj, najchętniej ustawiłabym sobie to całe na opis na gadulcu, ale mi się nie zmieści.
I idzie się dalej, choćby nie wiem co. Nie odwaracajmy się, nie patrzmy w przeszłość bo potkniemy się o teraźniejszość i zniszczymy całą przyszłość, któa nas czeka.
Jeny no, kiedy ta Basia wróci z tego Millenium. Ona się tam przeprowadziła czy co ? :D


Ale jeszcze jedno : Czy ja mam wypisane na twarzy ; Choć zabaw się moimi uczuciami,,a potem mnie zostaw. Spoko pozbieram się ? - No bo ja tego napisu u siebie nie widziałam jakoś. - cytuję wpis koleżanki na fejsie. 
no bo ja też u siebie nie widziałam tego napisu...




 Chciałabym kontunuwać swoją naukę jazdy na deskorolce. Pod koniec lata zaczęłam jeździć, ale przestałam, no bo szkoła, nie mam czasu a u mnie to nie ma gdzie. W przyszłym roku jak pojadę do Rzeszowa to znowu zacznę, moja przyjaciółka kiedyś umiała, ale nie wiem czy dalej jeździ, może by coś pamiętała i mnie nauczyła ^^.


Posłuchajcie sobie koneicznie tej piosenki co przedtem wysłałam... 
:<