sobota, 12 listopada 2011

Co było, nie zniknie, nie przeminie z wiatrem,Zakotwiczyło w sercu, stało się teatrem,Teatrem wspomnień, których nie da się zapomnieć,Musiałbyś pustke w sobie straszną mieć,No sam powiedz, dlaczego gdy jest dobrze szybko przychodzi dobra koniec...

  Dzisiaj obudziłam się strasznie wcześnie , nie wiem gdzieś po szóstej rano. Od tamtej pory do chyba dziewiątej słuchałam muzyki i chwilę czytałam książkę ` Letnia akademia uczuć 2` - strasznie podoba mi się ta książka, a jest ona polskiego autorstwa ! Bardzo dziękuje M, A i B, że są prz mnie, a zwłaszcza dziękuje A i M za wczoraj...
Pomyśleć, ze ja teraz ślęcze przed komputerem w szlafroku, popijając gorącą herbatę z cytryną, słuchając My chemicall Romance - Planetary, a Basia ? Ona sobie teraz spaceruje po Millenium Hall, ciekawe co powie po wizycie w tym cudownym sklepie. Może jej się nie spodoba ? Tak czy siak musimy się tam kiedyś wybrac we dwie, na wakacjach. Nie mogę się doczekać wakacji. Znowu tak jak w tamtym roku pojadę do cioci do Rzeszowa, ale tym razem nie na weekend tylko co najmniej tdzień. Spotkam się z moją przyjaciółką, będziemy pewnie łaziły na pobliski Skate Park i pewnie prawie zapomnę o tym co tutaj zostanie, przynajmniej na chwilkę. Może pójdziemy do  millenium *.*






  Chciałabym mieć taką koszulkę, jak ta powyżej. Tylko nigdzie nie mogę kupić taką co by mi pasowała. W ogóle mam dość noszenia obcisłych koszulek, chciałabym kupowac takie wielkie, co by mi zakrywały tyłek i mogłabym do tego legginsy założyć. W takim czymś czułabym się świetnie ! Tylko nie wiem gdzie można takie koszulki kupić. Może ktoś wie?