niedziela, 20 listopada 2011

Chyba po prostu brakuje mi miłości. To dlatego tak kurczowo trzymam się krótkiego, acz pięknego uczucia, którym mnie darzyłeś. Po prostu brakuje mi twojej dawnej miłości i chcę,by ktoś kochał mnie równie mocno. Ktoś, nie ty

Jakąś niecałą godzinkę temu wróciłam ze spaceru, było fajnie, była też Madzia. Siedziałyśmy na placu zabaw i dziubałysmy słonia. Madzia dzwoniła po kogoś, ale ten ktoś powiedział, że nie wie czy przyjdzie. Tak więc siedziałyśmy i dziubałyśmy i gadałyśmy o chłopaku, znaczy sie ja w kółko nawijałam o Emmecie, a one o tym swoim :D Dopiero jak zrobiło się na serio zimno i już prawie nie czułyśmy nóg rozeszłyśmy się. 
Gdy wracałyśmy z Basią na nogach wyobrażałyśmy sobie zapach ciepłego kakaa i szłyśmy do domu tępem i ruchem jak w wojsku, najlepszy był tekst Basi:
- Widziałam wczoraj na bestach czy demotach, że prawdziwa zima zaczyna się wtedy gdy o 16 nie wiesz czy powiedzieć Dzień dobry czy Dobry wieczór.
A było po 16. Byłysmy już niedaleko domu i na spacer szła taka pani z psem.
- ej to mówimy dzień dobry czy dobry wieczór ? - szepnęłam.
- Dzień dobry. - powiedziała cicho.
- Okej :D
Nie no, to było dobre ^^ Przez cały pobyt na placu zabaw nie mogłam przestać myśleć i wspominać tego wszystkiego...

Basiu, gdy wychodziliśmy z domu wspomniałam ci o moim oglądaniu Step up, a także mówiłam ci chyba, że znalazłam tą choreografię Hip Hopu, więc wstawiam to. Nie będę ci wysyłać na gg bo ci się zetnie komp jeszcze czy coś.
Więc wstawiam :





                Strasznie mi się to podoba. Jest też dużo innych choerografii, ale mi najbardziej podoba się ta bo jest najbardziej rytmiczna. Nie będę tutaj wypisywac wszystkich, ale jak chcecie to sobie poszukajcie. Zamierzam się tego nauczyć tańczyć :D