poniedziałek, 21 listopada 2011

Nie chcę słyszeć pytań, bo nie umiem na nie odpowiedzieć, nie chcę szczęścia, bo przyjdzie mi za nie słono zapłacić. Nic nie chcę, bo stracę więcej, a nic nie mam

   Dzisiaj w szkole co się działo to Matko Boska -,- Mieliśmy lekcje do 12:25, to znaczy tylko pięć lekcji bo nauczyciele jechali na jakieś szkolenie, przepadła nam Biologia. Zostałyśmy z dziewczynami po lekcjach bo czekałyśmy na kółko  z Polskiego. Boże ile w ciągu tych 45 minut się wydarzyło ! Nic związanego ze mną, bo gdyby wydarzyło się coś... co bym chciała, ale to się już nigdy więcej nie wydarzy to te,at pewnie byłby ja pierdziele czy coś, a tak to jest cytatosowy jak zwykle.
W zasadzie to tęsknie trochę. Za nim. No, ale nic. przeżyję. Dobra, żartowałam z tym przeżyję no bo wiadome, że nie przeżyję bez niego no bo przeżyć się nie da. 
Zazdroszczę dziewczynie, w zasadzie to czytelniczce, któa skomentowała mi bloga, a na jej blogu przeczytałam, że była z chłopakiem na Przed świtem. Boże jak ja ci zazdroszczę dziewczyno. Nie dość, że z chłopakiem, to jeszcze na Przed świtem ! Na chyba najbardziej znienawidzony film przez chłopaków. No bo których chłopak oglądał sagę zmierzchu ? -,-




   Pozdrawiam tą dziewczynę i jeśli to czytasz to pozdrów też swojego chłopaka, hehe.
Przed chwilką dostałam fejsbukowego szoku : o M wie o co chodzi, ale normalnie kopara mi opadła centralnie i odrazu włączyłam ` Rabiooosa `. Pamiętam jak na wakacjach były u mnie Gabrysia i Basia no i poszłam zobaczyć czy zamknęłam dom, a wtedy pisałam z Emmetem na gadulcu a Gabrysia napisała mu :Kocham cię ;* Myślałam, że ją wtedy zabije, a to był pomysł Basi , pamiętam jak sie na nie rzuciłam z rękami zaczełam się drzeć, ale wtedy on napisał, że też mnie kocha. Wtedy zaczełam piszczeć, a Basia i Gabrysia ustaliły sobie, że będą druhnami na moim ślubie i będą miały turkusowe sukienki, wtedy też włączyłam Rabiooosa bo byłam szczęśliwa, haha tylko on zaraz napisał że to jego kuzyn pisał -,- yhm.  wtedy to się wkurzyłam, ale nic przeżyłam. I żyło się dalej, ale teraz już nie przeżyję, a Rabiooosa mi się tylko z tym kojarzy.
Znalazłam fajną piosenkę, kiedyś D miała ją na komórce i właście chyba stąd ją znam.