wtorek, 29 listopada 2011

Daj mi chociaż tą świadomość, że kiedyś, choć przez chwilę naprawdę mnie kochałeś.

Ale po jakiego mi ta świadomość skoro nie kochał ?
Nie wiem czemu dałam taki temat notki, ale gdy znalazłam go na jakimś profilu na moblo poprostu coś we mnie odrazu kazało mi pisac nową notkę, więc ją piszę. Wcale nie jest okej, ale ten rozdział w moim życiu uważam za zamknięty. Nie oznacza to, że zapomniałam, to tylko oznacza, że ja już nie mam siły w to wszystko wchodzić. Nigdy więcej.
Dzisiaj w szkole na wf nie ćwiczyłam. Nie ćwiczyły także A, M i D. Przez cały czas się śmiałyśmy, miałyśmy skojarzenia. Nie wiem co mi się stało, ale gdy poszłam do szatni po pamiętnik to potem załapałam jakąś fazę i nie mogłam przestać się śmiać.
Jestem dzisieja jakoś dziwnie nie ogarnięta;p Wiem, krótka notka, ale nie wiem oc zym pisać, jutro będzie dłuższa.




   Nieee, ona jednak będzie dłuższa ;]

Tak wiem iż piszę bez sensu, ale na serio nie wiem co się ze mną dzieje... Wczoraj strasznie też mi się coś działo ;o Napisałam w zeszycie jakieś 20 stron takich opisów z moblo, na całą stronę, linijka pod linijką. Kurde, jutro sprawdzian z fizyki :< Gdyby był to niemiecki czy polak no to jeszcze okej, ale fizyka !? Tego się uczyć nie da !
Na koniec, piosenka ze specjalną dedykacją dla Basi i jeszcze kogoś...
Ciekawe czy ta osoba wchodzi na bloga, no bo w końcu 28 października nawet dostała link. Nie no kurde nie obhcodzi mnie to, napewno nie wchodzi , nie będę się łudzić, że czyta to wszystko.




Haha, Basiu dziękuje ci, że wysłalaś mi ta piosenkę, kocham ją <3
Jak ją pierwsz raz słuchałam, to się poryczałam, serio ;<