czwartek, 10 listopada 2011

Nie da się zrobić herbaty, aby wyszła tak dobra jak poprzednia. Tak samo nie da się pokochać kogoś za drugim razem tak jak i pokochało się za pierwszym.

  Dzisiejszy dzień był super zajefajny i zarąbisty, wróciłam do domu jakoś po 17 bo miałam jeszcze tańce, a w Millenium Hall byłam od 9:30 do 14. Było strasznie fajnie, film nie był taki najgorszy, przeklinali tam i były takie drastyczne sceny. Po filmie mieliśmy strasznie dużo czasu na zakupy, chodziłam w grupie razem z G i A. Najpierw byłam w Housie gdzie wypatrzyłam sobie superowy, szary sweterek z Sapnge bobem, ok wszystko jest idealne, kolor, materiał, patrze 100 zł. A tyle przy sobie nie miałam. Wkurzona wyszłam ze sklepu, okej idziemy dalej, patrze koszulka z flagą wielkiej brytanii tak samo idealna, jaką chciałam, okej patrzę 165 zł. Strasznie się wkurzyłam, ale nic chodziłyśmy w kółko po wszystkich pietrach i dopiero przed pół godziny do końca wolnego czasu znalazłam sklep, który równie dobrze mogę nazwać rajem na ziemi, było tam wszystko, poprostu nie do opisania. Sklep claire's mieści się na pierwszym piętrze zaraz przy wejściu . Są tam :
- Cały regał z rzeczami dla fanów biebera - torebki, bransoletki, kolczyki, wszystko
- Z hello kitty tak samo.
- wielkie torebki z pacyfkami
- całe ściany obłożone pierścionkami, naszyjnikami, wszytsko do wyboru do koloru.
Był nawet taki wielki pamiętnik o jakim  zawsze marzyłam, ozłocony z napisem : Fairytale Ending, zawsze chciałam taki mieć, ale kosztował aż 60 zł :( Marzę o nim <33
Poprostu w tym sklepie było wszystko ! Gdybym mogła to nie posżłabym z tamtąd nigdy dopóki nie przyglądnęłabym się po kolei każdej rzeczy.


Jutro już piątek, jadę z Basią na plac zabaw ;)
Strasznie mi się teraz nudzi i dalej nie mogę odtrząsnąć się po tym sklepie, normalnie jakby ktoś zgromadził tamw szystkie rzeczy, o których zawsze marzyłam, a których nigdy nie kupiłam.
Dalej jestem w szoku ! :o

Te włosy <3