środa, 16 listopada 2011

Jest taki nieidealny. Kocham ten jego wyraz twarzy, gdy niczego nie rozumie, krzywy nosek, potargane włosy oraz uniesione brwi, gdy jest pobudzony. Możesz mi kupić najlepsze perfumy, ale ja i tak wolę wdychać zapach jego dezodorantu, mydła i fajek. Może to chore, ale za każdym razem przed snem myślę o nim tysiąc razy na sekundę, odliczam czas do następnego spotkania. To uczucie, kiedy kradnę mu bluzę, a on mówi, że jest na mnie za duża. Uwielbiam współpracować z jego trampkami, na których staję, gdy chcę dosięgnąć jego ust.. Nie znam tego jebanego wzoru na miłość, ale tak, kocham go, kocham jego WSZYSTKIE wady i zalety.

  Właśnie wróciłam z zawodów z Hokeja. Ktore miejsce ? Pierwsze ^^ Od końca : ) No bo kurde i tak nie miałyśmy szans, bo dziewczyny z przeciwnych drużyn były z 3 klas gimnazjum, a my z pierwszych, no, ale nic. Było jeszcze kilka dziewczyn od nas z 3 gimn. Ale tam. Mówi się trudno i już.
Nie było mnie dzisiaj na żadnej lekcji, tylko na matmie >.< Wieczorem dodam notkę z chyba czterema rysunkami, w tym jednego nie mojego autorstwa, ale go trochę poprawię ołówkiem akwarelowym. Reszta to mangowe bazgrołki. Muszę iść do Basie je zeskanować bo nie chodzi mi drukarka. O 17 wywiadówka... Nie wątpie w to iż będę miała karę na komputer -,- ale notkę dodam, jak nikogo nie będzie w chacie, znaczy sie no chyba u Basi dodam.


Piszę sobie własdnie z Basią, będziemy skanowąć u niej jeszcze nasze fotki z dzieciństwa, jak coś to dodam, tylko nie wiem czy ona wyrazi na to zgodę, hahaha >,<


No to do następnej notki ;) Z rysunkami ^^