środa, 16 listopada 2011

Rysunki ^^

Jestem teraz u Basi. Skanowałyśmy przed chwilką rysunki i kilka naszych i moich zdjęć z dzieciństwa.  Najbardziej brechtałam się z tego gdy stwerdziła, że rysunek, który zaraz wam prześlę, to znaczy, osoba na nim wygląda jak taki idiota. - cytuję słowa Basi
















Jednak nie dodam tego rysunku bo osoba na nim jest zbyt bardzo podobna do tego jak wygląda w rzeczywistości. Te powyżej rysowałam wczoraj, a ten z tą babką w okularach dzisiaj.
Nie no, ja nie mogę :D Przed chwilką wchodziłyśmy na nk kogoś i tak brechtałyśmy z jegi zdjęć, że ja pierdziele co za ciele :D Dotąd nie mogę przestać się z tego śmiać. 
 Pierwszy raz w historii tego bloga skanuję obrazki. Ich jakość w pełni mnie satysfakcjonuje ^^. Jeśli powrócę do rysowania będę skanować je częściej.