niedziela, 13 listopada 2011

Kilka literek imienia tak bardzo zmieniły jej światopogląd. Jego poczucie humoru, czasem drwiny były dużo ważniejsze niż komplementy innych. Uwielbiała dołeczki na jego twarzy kiedy się uśmiechał. Jego śmieszny ton mówienia, jego ciepły głos a zarazem pobudzający. Każde spotkanie, każda chwila, każde słowo było dla niej najważniejsze, najwspanialsze i jedyne. Kochała go mimo i wbrew. Za wszystko. Nawet za to co było złe

   Nie długo idę na spacer, na stadion z S, później musze zakuwać Fizykę, jak ja nienawidzę tego przedmiotu :/ We wtorek kupuję sobie Simsy 2, na PS więc będę mogła grać całymi godzinami ;DD. Jutro szkoła... Nie chcę go widzieć. Zwykle jest tak, że to ja zawsze jestem pierwsza z mojej klasy w szatni, a on chodzi do równoległej i przychodzi przed dzwonkiem. Nie wiem czy zdążę dzisiaj narysować ten rysunek dla przyjaciela, bo nie wiedziałam, że pójdę na ten dzisiejszy wypad na stadion.


Na wakacje na pewno ufarbuję się na czarno i rudo, tylko nie wiem który kolor pierwszy. Na pewno w przyszłym roku pojadę drugi raz na obóz, na którym byłam w tym roku, napewno z A i niewiadomo czy z M i S. Zajebiście by było gdybyśmy wszystkie pojechały, tam w Karwii napewno nikt by o nas nigdy nie zapomniał,  zrobimy taką rozróbę, w obozie ;D.



Dzisiaj mam nawet taki nie najgorszy humor. Muzyka, której słucha mój przyjaciel podnosi mnie na duchu, chodzi mi o MCR i Green day. Dziwne, bo zaczęłam ich słuchać, zgrałam sobie nawet kilka piosenek na telefon. Jedna z moich ulubionych:




Ta piosenka jest taka dziwnie niezwykła, no bo jak kładąc się spać słucham tych dołujących miłosnych rapów, a potem włączam to to odrazu mam lepszy nastrój i mam ochotę nakurwiać na niewidzialnej gitarze ;D


A te wszystkie rapy są ponoć oparte na faktach, a ta wczorajsza piosenka Tałi to normalnie jak o mnie i o nim. -,- A ja mam ochotę napisac coś takiego. Jutro mamy na 8:45 więc jak dzisiaj w nocy zacznę pisać to jutro skończę i postaram się dodać. To będzie bez cenzury, nie pominę żadnego faktu. A jeśli on to zobaczy, no tutaj na blogu to myślę, że da mu to trochę do myślenia !!!!


Dobra ja kończe, wieczorem będe jeszcze na komputerze więc dodam jakąś notkę. 
<3