niedziela, 6 listopada 2011

Mnie nie trzeba zabierać na romantyczne kolacje , nie trzeba też płacić za mnie w kinie , ani nie trzeba stwarzać romantycznych klimatów . Mi trzeba dawać bluze wieczorami , trzeba mnie przenosić nad kałużami i nakładać mi kaptur kiedy pada . Nie trzeba mówić mi co chwile jak bardzo się mnie kocha i jak bardzo jestem dla kogoś ważna . Ważniejsze jest dla mnie to abyś wykrzyczał mi to podczas kłótni . Jestem dość skomplikowaną osobą , ale gdy się postarasz . pokochasz mnie taką jaką jestem . spróbujesz ?|

  Dzisiaj zamienię się w królika doświadczalnego do malowania paznokci. Spotkam się z Basią, tylko nie wiem jeszcze czy u mnie czy u niej i będziemy malowac paznokcie, nie wiem jak to wytłumaczyć oczywiście później będą zdjęcia, ale będziemy przyklejać wizerunki czy tam litery z gazet na paznokcie wódką :D
Już nie mogę się doczekać niewiadomo co z tego wyjdzie. O ile coś wyjdzie, kiedyś robiła mi na paznokciach trampki. Basia stwierdziła, że jej nie wyszło, ale według mnie były super.
Instaluję właśnie photoscape bo mi się zepsuł, przerobię zdjęcia i wstawię wam kilka wczorajszych zrobionych. Cały czas wyskakuje mi błąd, więc dodam takie jak zrobiłam...




To ten rysunek, obiecałam, że go dodam. Nie chcę go tak zbytnio bardzo powiększać...




  A to moja czapka, którą uwielbiam, odrazu komunikuję do przyjaciela : Nie zapomnij zabrać swojej na dyskotekę w poneidziałek ! On ma taką samą tylko czarno-białą, a nie czerwoną chyba.
Moja leży na sztaludze, co chyba widzicie.
:D




Moje bransoletki <3 Ta z napisem Grubson zrobiła mi E, jest strasznie fajna, a tam pod koneic ma jeszcze taką jedną literę... A te dwie sama zrobiłam, są trochę krzywe, ale nie umiem robić takich calkiem prostych, zrobiłam je w zeszłym tygodniu chyba, no, ale w tym tez kończyłam.


Hihi -,- ale sie nie mogę doczekać tych paznokci, z wódką :D
Później postaram się jeszcze wyciągnąć Basię do Jasia, na wycieczkę rowerową . (: