niedziela, 6 listopada 2011

Nie da się zapomnieć o kimś kto zwykłym dwukropkiem i gwiazdką potrafił wywołać uśmiech na twarzy nawet gdy łzy spływały po policzku.

  Nie zrobiłam żadnych zdjęć paznokci, poneiważ zaraz po zrobieniu ich rozwaliły mi się w domu. Nie wiem jak ja ja jutro pokażę się tak w szkole, a zmywacz zostawiłam u Basi, która pojechała obecnie na cmentarz i wróci strasznie późno. Może jak już będzie w domu to zadzwonię do niej żeby przyszła mi je poprawić, tylko zeby wzięła wódkę bo ja w domu chyba nie mam.
Pasowanie już jutro. Jutro w naszej szkole jest też dzien przebierania się za postacie z bajek, ale ja się nie przebrałam. Myślę, że uda mi się przetrwać na dyskotece, nie będzie M :(, a razem z A wychodzimy na wolnym z sali. Dam Basi aparat żeby robiła zdjęcia w czasie gdy my będziemy grać w tym całym nudnym przedstawieniu, a zwłaszcza żeby robiła zdjęcia komuś, nie tylko mi. Postaram się dodać wszystkie zdjęcia na fejsa i przy okazji kilka na bloga. W weekend czuję się nawet trochę lepiej, no bo nie ma szkoły i nie musze kogoś spotykać co godzinę na przerwie i wuefie. Szczerze ? To i tak się boje tego co mi opowie Basia po tym jak wejdę znów na salę, na dyskotekę -,-.
Nigdy nie zastanawiałam się nad tym jak umrę, ale umrzeć za kogoś kogo się kocha byłoby chyba najlepszym roziwązaniem. Oddać za kogoś życie, na kim nam najbardziej zależy, dla osoby, któa potrafi być dla nas wszystkim, osoby, któa zwykłym dwukropkiem z gwiazdką potrafi wywołać uśmiech nawet gdy zalewam się łzami. 
Nie wiem czy jutro dodam notkę, kończe lekcje o 14;20, dojdę do domu na 15, muszę zrobić bardzo wiele rzeczy, a w szkole muszę być na 16. Jeśli Basia zrobi zdjęcia, i zgra je na komputer to dodam wieczorem notkę, ale nie obiecuję. ^^



Strasznie podoba mi się ta bluza. Kupiłabym sobie taką, albo coś z Pepe panem dziobakiem ^^ tylko nie wiem gdzie bo znając życie, nie ma rozmiaru S tylko same dziecięce, a na allegro nic nie ma...
Niedługo będę miała nokię c3. Ale nie wiem czy napewno, musze się nią pobawić, ale z przeczytanych danych technicznych, oglądniętych zdjęć i opinii innych użytkowników z internetu jest całkiem fajna :)
Myślę o zrobieniu nowej odsłony bloga, zrobieniem go nardziej kolorowego. Chciałabym mieć jakiś nowy nagłówek, a kolor tła no nie wiem, wolałabym żeby został biały, może być tez inny byle nie różowy ^^