sobota, 19 listopada 2011

Powiedział, że tęskni. Kłamał. Powiedział, że mu zależy. Kłamał. Powiedział, że jestem dla niego ważna. Kłamał. Powiedział, że nigdy mnie nie zostawi. Kłamał. Powiedział, że nie da nikomu mnie skrzywdzić. Kłamał. Powiedział, że wszystko naprawi. Kłamał. Powiedział, że odchodzi... Mówił prawdę.

Jakieś pół godziny temu wróciłam z korepetycji. Było nawet okej, a te dwie godziny zleciały mi jak w oka mgnieniu.  Wczoraj tak bardzo planowałam sobie, że oglądnę jakiś film, a skończyło się tylko na tym, że go szukałam, a nie oglądałam niczego. Stworzyłam profil na moblo, a także zaczęłam znów wchodzić na twittera. Dodałam nową stronkę - moje teksty piosenek. Po prawej stronie widzicie czarną ikonkę. To właśnie mój profil na moblo, możecie tam zobaczyc moje komentarze i wpisy. Kto z was ma moblo lub twittera ? Zapraszam do obserwowania mnie, napewno z rewanżem ^^.


http://moblo.pl/profile/samotna.na.wieki.8
a mój nick na twitterze to samotnanawieki


Piszę tą notkę strasznie wolno i mogą być błędy z powodu malowania paznokci :D Mój ulubiony ciemny niebieski <3 Ostatnio miałam nim pomalowane paznokcie wtedy gdy byliśmy na placu zabaw... Dlaczego wszystko musi przypominać mi to co było końcem października ? :(