niedziela, 18 grudnia 2011

Każdy dzień przepełniony Tobą. Każde wspomnienie to zapach i piosenka.



   Piosenka na dzisiejszy chłodny dzień.
Macie śnieg ? Bo u mnie w województwie podkarpackim, wczoraj strasznie lało deszczem, a nie śniegiem :< To co mam za oknem bardziej przypomina wiosnę niż początki zimy.
  Wczoraj znalazłam w pudełeczku w moim pokoju moją bransoletkę z charmsami, zawieszki układałam chyba jeszcze we wrześniu, bo jedna z przywieszek to inicjały kogoś -,- z przypiętym sercem. Jutro zrobię zdjęcia i wstawię tutaj wszystko, a także kilka rysunków, oczywiście manga, które niedawno narysowałam.
  Niedawno dostałam 2 z niezapowiedzianej kartkówki z niemieckiego, jutro muszę wstać o szóstej coś, żeby pójść na 7:10 i to wszystko poprawić. Jutro miałam też zaliczać fizykę, ale ponoć pani jest chora więc nie wiadomo czy ona w ogóle będzie w szkole. Wczorajsze dwie godziny korepetycji na serio mnie przemęczyły, ale jakoś przeżyłam.
  Wieczorem nie wiem co mi się stało, ale zaczęłam pisać już listę rzeczy to wzięcia na obóz nad morze, na przyszły rok. Strasznie nie mogę się doczekać.

   W zeszłą sobotę byłam w Chińczyku i upatrzyłam sobie tam fajne spodenki, takie wybielane, z ćwiekami za 50 zł. Tylko to nie są takie zwyczajne, proste spodenki tylko takie inne niż zwykłe, nie wiem jak je nazwać więc dodam kilka inspiracji, może ktoś wie ? Jesli tak to prosiłabym o nazwę w komentarzach :*






  One były podobne do tych różowych i tych czarnych. Bardzo mi się podobają.
Na blogu ankyls, na viedoblogu, na filmiku zobaczyłam jeszcze takie fajne japońskie opaski niestety nie spotkałam ich w chińczyku.