piątek, 16 grudnia 2011

mówił ,,zależy mi,, szkoda, że nie dodał : ,, na zrobieniu cię w chuja,,

  Sorki, że notka tak późno mimo, że dzisiaj piątek, ale odkąd przyszłam ze szkoły to zapisałam się na laptopie w moim nowym opowiadaniu, to będzie na pewno wielki fenomen bo piszę to razem z M, ona pisze drugą część, a ja pierwszą, a potem wszystko to połączymy i wyjdzie z tego zajebista książka. 
Tytuł posta mówi sam za siebie -.- To najlepszy opis jaki w życiu znalazłam !
Dzisiaj w szkole jak zwykle nudy, myśleliśmy, że nie mamy Historii, na siódmej lekcji, a jednak była, a ja nic nie miałam, ani zadania ani notatki, na szczęście jakimś cudem zdążyłam przepisać na przerwie kilka minut przed lekcją od M, dzięki M <3
Zaraz się biorę za odpisywanie na wasze komentarze, dziękuje, że jest ich coraz więcej. Ostatnio wpadłam na świetne blogi, które zaczęłam obserwować, czytać i komentować każdą notkę. 


   Takie zdjęcia kojarzą mi się z wakacjami. 
Tęsknie za tym czasem, gdzie wstawałam o dwunastej, a wracałam do domu po dziesiątej.  Uważam, żę w tym roku wakacje będą na pewno ciekawsze, na obóz pojadę z A i może M 
i będzie na pewno wyrąbiście <3 ;* 
A narazie... Szkoła ; / Trzeba zaliczać to wszystko na półrocze...A to co się stało nie dawno normalnie tak mnie zachęca do życia w szkole, że ja pierd... :/



   Chciałabym mieć taką huśtawkę :)
A taką stronę w pamiętniku zrobię napewno ze zdjęć z obozu w przyszłym roku ^^.