czwartek, 8 grudnia 2011

Kiedy moje serce zaczyna niespodziewanie bić szybciej i mocniej, wtedy ja zaczynam rozglądać się dokoła, bo wiem, że ono wyczuło Twoją obecność szybciej niż wszystkie moje zmysły.

  Dzisiaj rano źle się czułam. Mimo to poszłam do szkoły... Ale zwolniłam się zaraz po pierwszej lekcji. W zasadzie to sama nie wiem co mi się dzieje. Nie mam już teraz gorączki bo dopiero wstałam. Tak, tak spałam od dziewiątej do chyba siedemnastej. Miałam strasznie dziwny sen. Wczoraj zaczęłam oglądać Death Note i śniło mi się, że miałam taki notatnik jak w tym anime i po zapisaniu imienia i nazwiska ta osoba po czterdziestu minutach umierała. Zabiłam wszystkich wrogów : o. Szczerze to fajnie było by mieć coś takiego.
Boli mnie głowa, przed chwilką zażyłam IBUM. Gdy chodzę strasznie kręci mi się w głowie. Nie wiem czy jutro pójdę do szkoły, bardzo bym chciała. Nigdy nie byłam chora, ostatni raz to może w trzeciej klasie. A co ja będę robić w domu ? Tabletko przybywaj, tabletko działaj ! Chcę do szkoly, nooo -,-