piątek, 9 grudnia 2011

a wiesz ile razy klikałam podwójnie na twoje imię widniejące na liście gadu-gadu, otwierając nowe okno rozmowy ? ale nie stać było mnie nawet na zwykłe "hej" . a wiesz ile razy wybierałam twój numer telefonu ? ale zawsze zdążyłam nacisnąć czerwoną słuchawkę przed pierwszym sygnałem .. a wiesz .. zresztą skąd możesz wiedzieć skoro milczysz .

  Przedchwilką właśnie wróciłam z Rzeszowa.  Kupiłam sobie strasznie dużo rzeczy, ale oficjalnie dostanę je dopiero jutro. Między innymi jest to koszulka, komiks i dużo innych rzeczy.
Myślałam, że mi już nogi odpadną, chodziłam kilka godzin po Lecrercu, Tesco, Plazie, Full Markecie i już nawet samej mi nie chciało się jechac do Millenium. Ledwo co chodziłam.
  Dzisiaj poczułam się już lepiej, byłam w szkole i już wszystko jest okej.
  
   Dzisiaj dziewczyny zrobiły mi pasemka. Najlepiej wyszła część, którą robiła mi A, chociaż na początku dziwnie to wyglądało. 
Jutro chyba nie mam korepetycji ! Ale jeszcze niewiadomo.
Musze wkuwac na fizykę bo mam zagrożenie, może Basia mi pomoże...
A jutro też jadę na zakupy , chyba ^^