piątek, 2 grudnia 2011

Usłyszałam Twoje imię . Przymknęłam powieki i mimowolnie się uśmiechnęłam . Pragnęłam tylko , by nikt nie zauważył , jak bardzo oczy mi się błyszczą , na samą myśl o Tobie . ♥

  Przed chwilką wróciłam z kościoła z pierwszego piątku.  Nie będę komentować mojego zachowania tam, bo nie mogłam przestać się śmiać. 
Dzisiaj w szkole było fajnie. Po matematyce szłam z D i S na sam dół pod salę 04 na zajęcia rtystyczne z plastyki, nagle pojawiła się osoba, której nie lubię, a jeszcze potem ktoś, ktoś no wiecie <3 i ja coś takiego :
- Ej kurde blado mi -.- 
Chciałam powiedzieć iż mi słabo, a nie blado. Haha, ale mi się dziwnie powiedziało.
Basia nadal nie dała mi odpowiedzi na moje zaproszenie na Sylwestra, a właśnie wczoraj  BYŁY JEJ URODZINY !  o czym zapomniałam tutaj napisać, tak więc Basiu w imieniu swoim  I CZYTELNIKÓW ŻYCZYMY CI WSZYSCY WSPANIAŁEJ SZESNASTKI, ZDROWIA, SZCZĘŚCIA I POMYŚLNOŚCI. napisałabym ci coś jeszcze, ale nie każesz przypominać imienia tej osoby.




 Podoba mi się ta bluza i to jeszcze czerwona <3.
W tej notce chcę pozdrowić wszystkich znajomych, któzy to czytają szczególnie Basię, A i M. 
Na koniec moja piosenka, którą kiedyś podała mi M, nie mogłam jej przestać kiedyś słuchać, a kojarzy mi się ona tylko z jedną osobą.




Chyba zauważyliście, że zmieniłam wygląd i nagłówek a także nazwę, nazwę zmieniłam bo
Była najpierw : Nieraz jednym zdaniem możemy spieprzyć wszystko na czym nam zależało . W kościele stwierdziłam, że ona jest bez sensu bo skoro on był ze mną na jaja no to hellou, nie moja wina, że bawił się mną jak dziwka torebką.
Nagłówek zmieniłam bo tamten nie pasował. Jak wam się podoba nowy wygląd?