wtorek, 6 grudnia 2011

Uwierz, że dla mnie najlepszym prezentem na mikołajki od ciebie byłoby gdybyś napisał. Napisał, że tęsknisz, że kochasz i chcesz to naprawić -.-

Taaa. To byłoby dla mnie najlepszym prezentem, ale na to nie ma już szans.
Przepraszam, że wczoraj nie pisałam notki, ani chyba przedwczoraj, nie pamiętam, ale nie miałam czasu. 
Dzisiaj na wuefie graliśmy w ręczną, nienawidzę w to graać ! M twierdzi coś, co mi się wydaje, że jest nieprawdą, jeszcze jak dowaliła, że on się o mnie stara to już na serio było świetnym kawałem. dobre też było jak stoimy czy tam biegamy na wf, a ona mówi ;
-Emmet wygląda jak Cep.
A ja na to :
- Boski Cep <3



Dzisiaj Mikołajki, ze szkolnych jestem bardzo zadowolona. Prezent kupował mi Wojtek :


A więc z tymi kulkami to taka fajna gra, w którą graliśmy dzisiaj na Polskim. Tylko cały czas ktoś przychodził i kulki spadały z ławki.
Cienkopisy ^^
Zeszyt, który okleję kawałeczkami z gazet, czyli inaczej mówiąc to mój nowy pamiętnik
+ cały wór słodyczy ^^ aż mnie głowa boli od jedzenia tego wszystkiego


Wstawiam także zdjęcia mojej zmutowanej grzywki, ale nie jest taka jaką chciałam mieć. Nikt mnie nie rozumie

Zdjęcie jest trochę wyostrzone, ale mój aparat 5 mpix. ma zajebistą lampę błyskową i tak wyszło jakbym miała niebieskie oczy, chociaż w rzeczywistosci nikt nie wie jaki mają kolor.
Dodaję fajną piosenkę. Uzależniłam się od niej <3





Zgram tą piosenkę na mp4 i dam Dj żeby puścił na następnej dyskotece , ja się wtedy na serio poryczę :(