środa, 11 stycznia 2012

Może to chujowe, ale za szczerość nie przepraszam.

 

Wiem, że dawno nie dodawałam żadnej notki, ale to z powodu... Wszystkiego ! -.- 
Dziś pisałam sprawdzian z Fizyki i dzięki M poszedł mi prze bardzo dobrze. Rozwiązałam chyba bezbłędnie wszystkie zadania i myślę, że mam szansę na co najmniej trzy z tego zagrożenia.
Podjęłam decyzję... Chciałam usunąć bloga. Tak. Na zawsze. Jednak postanowiłam, że zmienię adres, nie długo. Wszystko obserwatorzy na pewno zostaną o tym powiadomieni. Dlaczego ? Ponieważ nie chcę aby ktoś tego bloga czytał. Nie chciałam marnować prawie czterdziestu tysięcy wejść dlatego zmieniam adres. 
Przepraszam, ale muszę...


Ostatnio strasznie polubiałam tą piosenkę. Z początku moja mama obczaiła ją w reklamie władców pierścieni na TVN i kazała mi ściągnąć. Od razu strasznie mi się podobała.
 Wraz z adresem bloga będą częściej notki i będzie bardziej szczerze ;>
Jutro zaczyna się głosowanie na bloga roku ! Wkrótce także odbędzie się pierwsze rozdanie, tylko jeszcze myślę nad kupnem rzeczy. :)
Sms o treści J00064 . Koszt sms to 1,23 zł. Będę wdzięczna za każdy sms. 
Ponoć fundusze z tych smsów są przekazywane na cele charytatywne więc się opłaca.
Z góry dziękuje.
nawdychana_marzeniami