poniedziałek, 2 stycznia 2012

PANIE, PANOWIE.. PROSZĘ O CHWILĘ UWAGI raz, raz, raz, próba mikrofonu. Kocham skurwiela, i kurwa chuj mnie to obchodzi, że on nawet na mnie nie patrzy

Dzisiaj znowu miałam zdawać tą porąbaną fizykę, ale nie zdawałam z czego się bardzo cieszyłam. Do domu przyszłam po czterech lekcjach, i odkąd przyszłam to przez cały czas oglądałam eska tv, aż mnie oczy bolały. Na piosence Michela Teló jak zwykle tańczyłam, haha. Przed chwilą wycięłam z takiego wielkiego bristola, mniejszą kartkę rozłożyłam to wszystko i zaczęłam robić coś, a sama nie wiem co bo oóglnie to to coś jest jeszcze nie skończone i będzie skończone dopiero później. 
Zabieram się teraz za aktywowanie mojego minibloga gdzie będą opisy - bettyy.pinger.pl Zapraszam :)
A także na profil na moblo : moblo.pl/profile/samotna.na.wieki.8
Dzisiaj notka jest taka krótka ponieważ zajmuję się aktywacją tych wszystkich starych rzeczy :)
Jutro napiszę dłuższą . (: