czwartek, 5 stycznia 2012

regularnie myślę o nim. nieważne , czy to druga w nocy , a może czternasta w południe. zawsze siedzi w mojej głowie i się po niej pląta , a najgorsze , że niekiedy stwarza pajęczyny , z których wyplątać się nie umiem i zaczynam tęsknić.

W końcu upragniony Weekend. Długi weekend. A jutro będzie na serio fajowski dzień. Jadę z Basią na łyżwy, a po łyżwach idę z M i D do Anny, którą znacie z jej wielkich dzieł, które dodawałam. Będziemy robić projekt na niemiecki, coś tam o szkole. W szkole od kilku dni grasuje jakaś sekta. No , wszyscy mówią na to kuratorium. Ponoć mieli obserwować nas na korytarzu, jak się to siebie zwracamy i co robimy. Na lekcjach, przed lekcjami, i po lekcjach. Tylko, że u nas na lekcji to jeszcze ani razu nie byli. Jakby wpadli na matmę, to matko boska co by z nami zrobili widząc nasze zachowanie -,- Na przerwach stoją jakieś babki, ale razem z dziewczynami zwracamy się do siebie bardzo grzecznie. Haha. We wtorek ta cała mafia ma przyjść do nas na Geografię ! No, przynajmniej większość klasy jest grzeczna. Pani już nawet zapowiedziała, kogo `niespodziewanie` będzie pytać. Chciałam się zgłosić, ale mnie nie wybrała. Bo muszę zrobić wszystko aby mieć to cholerne cztery na półrocze. W poniedziałek to będzie jakaś masakra Kartkówka z Chemii, Poprawiam z Geografii i Fizyki -,- Z chemii to nie ma się czego bać bo wystarczy tylko mieć otwarty zeszyt, ale Fizyka jest najgorsza. Na wczoraj nauczyłam się dwie lekcje z książki normalnie linijka w linijkę prawie, a kartkówki nie było, ale ma być niby w następną środę.

Dzisiaj będę miała już czarną bandanę <3 Chciałam jeszcze czerwoną, ale już nie było. Nie dawno założyłam sobie konto na szafie.pl Już pierwszego dnia zamówiłam swoją pierwszą rzecz - koszulę z F&F , jednak nie mogę znaleźć zdjęcia. Upatrzyłam sobie jeszcze kilka rzeczy, które zamierzam kupić sobie do wakacji, Conversy tak bardziej na wiosnę, a telefon na urodziny :

Bluzka spodobała mi się od razu mimo iż jest różowa. Na babce, lepiej wyglądała, ale ona usunęła już to zdjęcie.
 
Spodenki dokÅ‚adnie takie jakie zawsze chciaÅ‚am  mieć !
 

 
Samsung Ch@t, o którym już kiedyś pisałam.

No i Conversy <3.