niedziela, 12 lutego 2012

jest w tobie coś takiego, co sprawia, że chcę na ciebie patrzeć

A więc tegoroczne ferie dobiegają końca. Szkoda. Jutro do szkoły. Wcale nie chcę do niej iść. Wszystko zaczyna się od początku... Nowe półrocze, nowe pały, nowe sprawdziany, nowe kartkówki, nowe oceny, kolejne wywiadówki. I tylko muszę mieć ten cholerny biało-czerwony pasek na tym świstku papieru na zakończeniu roku. Tylko tyle. 
Przeglądam właśnie stronę empiku i zrobiłam listę książek, które koniecznie muszę przeczytać. Jeśli nie dorwę ich w żadnej bibliotece, po prostu je kupię :
1. Cat Patrich - Zapomniane - 30 zł.
2. Gabrielle Zevin - Zapomniałam, że cię kocham. - 27 zł - do kupienia i przeczytania tej książki zachęciła mnie jedna z blogerek - Miaa. Którą oczywiście pozdrawiam, ta książka z opisów i recenzji jest świetna !

3. Chandler Elizabeth - Pocałunek anioła - 25 zł.
4 Adornetto Alexandra - Hades - 32 zł.


Ostatnią książkę podkreśliłam, ponieważ ostatnio, przez całe ferie wciągnęła mnie pierwsza część - Blask. Książka jest poprostu rewelacyjna, taka  jakie uwielbiam czytać - wątek przyjaźni, miłości, szkoły, aniołów. Polecam każdemu, kto lubi takie tematyki.



A wy jakie książki byście mi poleciły ?
Przedstawiam wam ciąg dalszy serii zdjęć wygrzebanych w folderze :)





Powyższe zdjęcie jest zrobione pod koniec  sierpnia. Szkoła. Obok widać kawałek asfaltowego boiska szkolnego. Często chodziłam tam z kuzynką i Basią




Wyżej widzicie  strasznie wielkie drzewa, a w prawym dolnym rogu na dole kawałek rzeki, czyli jedyne mokre miejsce, gdzie kiedyś chodziłam. Zdjęcie jest zrobione z mostu, gdzie zawsze siedziałam i dziubałam słonecznik ^_^




Wakacje. Stadion. Miejsce, gdzie odbywają się wszystkie festyny, koncerty no i mecze oczywiście





A to mój pies - Deassy, rasa shih tzu. Widzieliście go już nie raz. To zdjęcie jest cudowne <3 z wakacji. :)

Na koniec notki chcę pozdrowić Gabi, która ostatnio bardzo często tutaj zagląda^^