poniedziałek, 2 kwietnia 2012

414# Zawsze jest tak samo. Nie ważne jak bardzo będę na Ciebie wściekła, ile złych słów wypowiem pod Twoim adresem, wystarczy Twój jeden sms, a ja automatycznie zapominam o tym co tak bardzo mnie zdenerwowało. To chyba miłość jest, co nie?


 Hej, Jak tam u was poniedziałek ? Bo u mnie nawet spoko. Na początku tej notki chcę się spytać tych osób, które kiedykolwiek farbowały włosy : Chcę przefarbować z ciemnego blondu, na czarny, tak na wakacje, szamponetką. Jak myślicie, czy farba chwyci moje włosy ? W tamtym roku farbowałam na brązowy, ale nawet nie było tego tak widać dobrze. Jutro niektórzy z was (podstawówka) ma wolne, a wszystkim piszącym jutro test życzę powodzenia :) Ja osobiście muszę zapierniczać do tej dziury obitej dechami, ale już w środę po południu nie ma się czym martwić. Nie chce mi się pisać tu o ocenach bo to nie jest dzienniczek szkolny -,-, a więc nie będę tutaj pisała o tym całym gównie.  Ma ktoś z was słuchawki Mix style ? KLIK są świetne z samego wyglądu i ponoć mimo ceny mają świetną jakość. Na koniec dodaję piosenkę, która tak ostatnio oglądając eskę tv wpadła mi w ucho ^^