czwartek, 5 kwietnia 2012

416# Zabierz ją gdzieś, gdzie Wam nic nie trzeba. Pokaż, że nie musi umierać, żeby iść do nieba.



Nie wiem co mnie naszło na notkę :O Ale skoro już piszę to ją napiszę. Moja ulubiona animacja z The Last Song, powyżej ^^ Nie dawno wróciłam z kościoła. Nie było aż tak długo jak przypuszczałam, ale jutro będzie najgorzej.  Dziś zaczęłam uzupełniać ćwiczenia z Geografii i Biologii, bo po świetach babka zbiera. Tak wiem pomyślicie, że jestem dziwna odrabiając zadanie domowe w wolne dni. Ale to nie do końca 'ja nad tym myślę' ja to tylko przepisuję z netu, hah. Lada dzień przyjdą mi papiery na obóz, w mojej paczce przyjdą też dla A i M, już nie mogę się doczekać jak je odeślę *.* Wtedy będę miała pewność, że jadę na milion pięćset sto dziewięćset procent, ale już mam taką pewność.
Odezwę się jutro, może.