niedziela, 8 kwietnia 2012

417 # czasami po prostu mam ochotę wyjść nie mówiąc nikomu gdzie, poszlajać się,ze słuchawkami w uszach pierdoląc te wszystkie sentymenty,które tak mocno trzymają ból .

Jutro śmingus dyngus ;D Węże i wiaderka napełnione wodą przygotowane ? Zgodnie z tradycją pewnie będzę lała się z Basią ^^ Nie odzywałam się ostatnio, przez te całe swięta. Kościoły, robienie sałatek, placków no i opychanie się tym wszystkim. Dzisiaj siedząc tak w pokoju wspominałam zeszłoroczny obóz, doprowadziło do to tego, że zaczęłam pisać w pamiętniku w punktach wszystkie swoje emocje i opisanie ich. Bo jak kiedyś o tym zapomnę ? Ostatnio nadarza się tyle rzeczy do przemyślenia, że nawet nie mam czasu odetchnąć i pobujać w obłokach. Jutro postaram się odpowiedzieć na wasze komentarze. Dzisiaj już niestety nie zdążę, bo zaraz będę musiała wyłączyć komputer.
Pamiętacie kiedyś obiecałam wam, że wstawię zdjęcia swojego pokoju. Nie mam linka do tej notki, ale coś mi świta, że pisałam. Więc mam go posprzątanego i w tym tygodniu wstawię zdjęcia :3 Jak wszystko pójdzie po mojej myśli to może też wstawię kilka swoich zdjęć.

W piątek być może pojadę z Basią, M, S, W do Millenium Hall, do Multikina na Titanica (3D) Będę musiała wziąć chyba takie wyciągane chusteczki. Znając moje emocje i to jeszcze w kinie, rozryczę się w połowie filmu >.<




Piosenka, którą ostatnio usłyszałam gdy byłyśmy na rolkach ^^ Osobiście nie słucham tego zespołu, ale piosenka jest fajna.


Do następnej :3