niedziela, 15 kwietnia 2012

Łatwiej zakochać się, nie kochając, niż odkochać, kiedy się kocha.

Jeszcze żyję. Nie pisałam przez cały tydzień :o Oczywiście, przepraszam was za to. Nie wydarzyło się zbyt wiele nowego. Zbierałam rzeczy do mojego jutrzejszego pierwszego rozdania. Tak. Zostanie ogłoszone jutro.  Wraz z obiecanymi zdjęciami mojego pokoju, mam jeszcze pytanie do was ? Co chciałybyście jeszcze zobaczyć mojego / o czym chciałybyście przeczytać na tym blogu ? Napiszcie w komentarzach, na pewno przystosuję się do waszych próśb.
Wczoraj byłam u A na urodziny. Prezent jaki jej kupiłam dodam jutro. Nie chciałam wcześniej go tutaj pokazywac bo jeszcze by zauważyła :) Było super !
Oglądacie YCD ? Bo ja jakoś tą edycję oglądam przez cały czas. Nie opuściłam jeszcze ani jednego odcinka, a jeśli nie zdążę oglądnąć w środy oglądam dzisiaj. Moją faworytką stała się Ania Matlewska, mimo złych opinii dla mnie jest najlepsza. Co z tego, że jest jeszcze dla nich dzieckiem ? Skoro program jest od 16 lat to jeśli umie się tańczyć to z wiekiem nie powinno być porlbemu. Całe szczęście, że ją przyjęli. Trzymam kciuki za nią, tak samo jak za Shin Tao. Te dwie osoby sprawiają, że program staje się ciekawszy. 
Dzisiaj znowu zostawiam was bez żadnego zdjęcia. Dodaję nastomiast świetną piosenkę. Ale jutro obczajajcie bloga od godziny 16, zgłaszajcie się do rozdania. Wydaje mi się, że nagrody będą ciekawe.