poniedziałek, 16 kwietnia 2012

ROZDANIE !!!!!!!!!!!!!

Nie sądziłam, że kiedyś zrobię w końcu to rozdanie. Długo zwlekałam z tym wszystkim, ale w końcu jest !
Powyżej nagrody. Mam nadzieję, że się wam spodobają. Nagrodami są :
                    1. Trzy lakiery do paznokci marki Edit Kosmetics.
                    2. Książka ''Tajemny Krąg'' (kiedyś o niej pisałam) i ''Czerwień rubinu,''
                    3. Złoty pierścionek z pacyfką (nie widać na zdjęciu) kupiony w sklepie Claire's
                    4. Kolczyki czarne różyczki.
                     5. Bransoletka i naszyjnik Ying i Yang.
                    6. Stojak na biżuterię ''sukienka''

                                                                   Zasady rozdania : 
 1. Musisz być publicznym obserwatorem bloga.
 2. Musisz napisać post o rozdaniu ze zdjęciem na swoim blogu.
3. Dodać do brogrolla.
  4.Zachęcać innym użytkowników by wzięły udział ( W takim przypadku niech   osoba zaproszona napisze : Do rozdania zaprosiła mnie np. Justyna.)
5. W komentarzu zostaw swój mail, a także nr zgloszenia.
Np. paulinam@op.pl
obserwuję jako...
mój nr...
6. Najważniejszym punktem rozdania jest abyś napisała dlaczego akurat to ty powinnaś wygrać.

Zgłaszać należy się od dzisiaj (tj. 16.04.2012r) do 14.05.2012 r. 
Zwycięzca nie zostanie wyłoniony przez ''losowanie'' tylko za najciekawszy opis tego dlaczego akurat to on powinien wygrać. 
Powodzenia ! :)