sobota, 21 kwietnia 2012

Wyciągnął ją na romantyczny spacer. W świetle księżyca było widać jej idealną twarz, tą którą kochał ponad wszystko. - Kocham Cię - szepnęła, gdy przytulał ją do swojej piersi całując ją delikatnie we włosy. Nie chciał po raz kolejny używać słów " ja Ciebie też ", bo to robiło się powoli przeterminowane, traciło powoli swoją moc. Schylił się, by skosztować jej ust wiedząc, że to wystarczy żeby wiedziała, żeby była świadoma, że on również ją kocha. Tak mocno, jak ona jego


Do szkoły jeszcze tylko w poniedziałek, konkurs z niemieckiego, z 'pięknego' czytania no i trzy dni wolnego. Potem w piątek muszę poprawić kartkówkę z Chemii bo dostałam 3 -.- Zawsze dostaję tzy i poprawiam na -4 akurat z Chemii. Nienawidzę tego przedmiotu jeszcze bardziej niż matematyki. Z matmą jeszcze jako tako sobie radzę i staram się o cztery na koniec, a pięć to już w ogóle marzenia *o*
HEJ, HEJ ROZDANIE JEST ! http://magicznypedzel.blogspot.com/2012/04/rozdanie.html#comment-form Pogoda dzisiaj u mnie jak w lecie, ale dopiero po południu zaczynało się robić 'burzyście'
Nie dawno do mojego małego miasteczka zawitał sam Komorowski. Osobiście nie widziałam go bo nie mam czasu wybierać się na ten dziwny zjazd dziwolągów na lotnisku. Nie no to nie żaden zjazd, ale coś tam wybudowali nowego, czy tam powiększyli i ponoć on tam był. Dzisiaj jak jechałam na korki z matmy to były takie korki na drodze, że masakra :o Na pewno niektórzy z was słyszeli choćby w radiu/telewizji o 'słynnym' lotniku z (Pod) Rzeszowskiej Jasionce. 
Współczuję trzeciogimnazjalistom, testy... Mi to łatwo powiedzieć bo mam wolne więc mnie to cieszy, ale wy pewnie strasznie się stresujecie. Życzę wam powodzenia.

Już niedługo !