poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Niestety żyjemy w czasach, kiedy słowo "kocham" używamy często, jednak coraz częściej ono nic dla nas nie znaczy.


Jutro wolne, wolne, wolne <3 Czuję się jakby był dzisiaj piątek, a te kilka dni na pewno wykorzystam jak najlepiej. Oprócz kilku prób w szkole chyba będzie fajnie, no i z wyjątkiem jednego dnia... Trzeciogimnazjaliści, powodzenia jutro ! 
Dziękuję wam za życzenie powodzenia na konkursie z niemieckiego, nie było tak strasznie jak myślałam. W czytaniu strasznie plątał mi się język, ale wcale nie zależało mi na zdobyciu tam pierwszego miejsca czy coś, ale marzy mi się tak czwóreczka na koniec *.* Zdobyłam czwarte miejsca na chyba sieden osób, to chyba dobrze jak dla osoby, która jest totalnie ciemna z niemieckiego. Pierwsze miejsce zajęła M. Jedzie na kolejny etap w Krakowie, może wziąć ze sobą dwie osoby.  Wszystko z biletami na pociąg kosztuje jakieś nie wiem, 50 zł ? Więc na taką tanią wycieczkę to ja się może piszę... Może.
Zostawiam was z wakacjyjno/morzowymi inspiracjami :