niedziela, 29 kwietnia 2012

Siebie daj mi, nie bądź taki tylko daj mi Trochę marzeń i radosnych dni Tych chwil,pięknych chwil ♥

Od dzisiaj następuję tutaj wielka zmiana ! Oprócz mnie bloga prowadzić też będzie Magda, często zwana na blogu M. Myślę, że teraz blog będzie wiele ciekawszy, więcej osób będzie chciało go czytać. Narazie nie ma jej na Gadu, ale myślę, że wieczorem powinna się tu zameldować i dodać swoją pierwszą notkę.
    Na początku tej notki chciałabym podziękować pewnej osobie.. Nie znam jej osobiście, ale jest czytelniczką mojego bloga, która kiedyś napisała  do mnie na Gadu. Bardzo ci dziękuję dzięki tobie jestem najszczęśliwsza na świecie. Chodzi mi mianowicie o to, że ona pomogła mi znaleźć osobę, którą szukałam prawie dwa lata. Bez skutku. W pewnym momencie straciłam nadzieję na to wszystko i mówiłam sobie : To bez sensu, przecież już nigdy go nie spotkam. ' Ale spotkałam. Jestem bardzo szczęśliwa :)