poniedziałek, 30 kwietnia 2012

" zostaw ten świat, sztuczny tak, że trawa jest zielona tylko w grach. Wróć do początku zamiast betonu, poczuj budzący Cię wiatr..."


Dzień dobry ! No a właściwie dobry wieczór.. Z góry przepraszam, że wczoraj było bez notki, ale czasu jakby brak.Robi się ciepło więc większość czasu spędzam poza domem. Jestem Magda, niektórzy z was pewnie znają mnie z pewnego bloga, który prowadziłam daaawno temu.Teraz to co pisałam to przeszłość. Sama się z siebie śmieje. Można ? Można. Powiedzmy, że startuje od nowa. Dziękujemy serdecznie za te wszystkie komentarze pod poprzednią notką. Wszystkie bez wyjątku podniosły mnie na duchu, no bo jednak ten blog ma prestiż, stałych bywalców, a ja w prowadzeniu bloga jestem amatorką więc, proszę o cierpliwość zarówno prawowitą właścicielkę jak i Was:).Będę tutaj tak często jak tylko się da. A tym czasem dodam kilka letnich i wiosennych inspiracji.




Ja nie mogę. Wakacje.Lody. Morze. Piasek. Obóz <3Błagam możecie choć troszeczke opowiedzieć mi o polskim Bałtyku ? Jedziemy tam w lipcu , ale już się nie mogę doczekać ! :)

Canon'a  wrzuciłam dlatego, ponieważ dzisiaj było trochę zdjęć... dokładnie 178. Nie wiem, jak Wy , ale ja uwielbiam robić zdjęcia. Ale nie sobie. Jestem wyjątkowo niefotogeniczna. 

Wiśnia? W dodatku japońska. Mmmm. Fascynują mnie zdjęcia na różnych portalach , ale najbardziej tego cudnego drzewa. Jemu nie można się oprzeć♥




                    To do następnej . Cześć :)