środa, 30 maja 2012

Dwa ostatnie słowa powinieneś zapamiętać. Kocham cię, Kocham, błagam, pamiętaj.

To dwa ostatnie wersy wiersza, którego kiedyś napisałam  na W-F z M. W zasadzie dopiero teraz dotarło do mnie, do której osoby kieruję te słowa... W zasadzie gdybym mogła cofnąć czas to wszystko potoczyłoby się inaczej, wszystkie błędy, które wtedy popełniłam nie miałyby w ogóle miejsca. Po prostu wszystko byłoby inaczej. Nie mam pojęcia jakby się to potoczyło... Nie wiem co mam robić... Powoli mam dosyć wszystkiego, WSZYSTKIEGO,  ale nie JEGO I ICH.
Czy kiedyś będzie tak, jak ja chcę ? Nie wiem. Chciałabym. Lecz znając moje życie nigdy nic się nie wydarzy, nigdy. Nie wiem co będzie i z blogiem. Net w domu nawet nie chce mi się włączyć. Jedyne z czego żyję to gg na komórce. Notki mogą już nie być tak często. Przepraszam.