sobota, 30 czerwca 2012

Włosy.

  Dzisiaj z Basią zdecydowałyśmy się w końcu przefarbować włosy, oczywiście szamponetką. Ja osobiście nie jestem zadowolona ze swojego koloru... Chciałam czarny, ale pani w sklepie no i moja mama doradzały mi abym n początku ''nie szalała z kolorami'', dlatego wybrałam ''kawowy brąz''.

 Przed :

No i Po :
 
 Nie dawno zrobiłam sobie jeszcze niebieskie końcówki z pastelami. Boże, co z tymi włosami potem było... No, ale opłacało się no i w sumie nie było aż tak źle, chciałam mieć ombre, takie od połowy, ale Basi już nie chciało się robić. Chciałabym mieć kiedyś takie zajebiste, proste włosy. 



Co robicie w pierwszy weekend wakacji ? Ja wczoraj zaliczyłam Rzeszów z Agą, jutro chyba też pojadę z mamą i Basią, a tak to opierdaling, a wieczorem rolki lub rowery, plus już druga nocka w namiocie z Basią.