wtorek, 24 lipca 2012

478# Cierpimy bo dajemy więcej niż oczekujemy w zamian.

Za tydzień o tej porze pewnie będziemy się już z A wylegiwać na plaży. Wyjazd jest w końcu już za nie całe pięć dni. Nawet nie wiecie jak nie mogę się doczekać, co już pewnie tutaj pisałam. Zobaczę wszystkich tych ludzi, których poznałam w tamtym roku, w tym roku myślę, że także poznam ich sporo.
Pisałam tutaj kiedyś, że piszę opowiadanie, może czas na jego małe streszczenie ? Ponieważ każdy dopytuje się mnie o czym jest to napiszę w skrócie całą historię.

NIGDY NIE BĘDĘ TWOJA :
Bohaterką opowiadania jest dwudziestoczteroletnia Diana Olszewska. Kończy drugi rok studiów dziennikarskich, a także poszukuje pracy w najsławniejszych magazynach. Musi napisać artykuł do ''Cosmopolitian'', aby redaktor naczelna była nią zachwycona. 
Pewnego dnia do Gdyni przyjeżdża kuzynka Diany - Aśka. Jest to nie tylko miła niespodzianka dla dziewczyny, kuzynka przywozi coś co uwalnia jej przeszłość, którą dotąd tłumiła w sobie. Postanawia wszystko opowiedzieć Aśce.  Młodzieńcza miłość nie tylko daje jej powody do myślenia, ale inspiracje na artykuł.  

I jak ? Pierwszy raz piszę o studentce, a nie nastolatce. 
Wczoraj były u mnie Sabina, Madzia i Basia. Oglądałyśmy pierwszą część ''Klątwy''. Oglądam to już drugi raz, ale bardzo wam polecam, bo film jest na serio świetny i ma ciekawą fabułę. Ciekawe jak na ten temat wypowiedziałaby się Basia, która przez prawie cały film miała ręce na oczach i co chwila wydzierała się : Włączcie Kubusia Puchatka i Hefalumpy !