niedziela, 29 lipca 2012

'Wczoraj" odeszło, musimy iść dalej, Jestem wdzięczna za wszystkie chwile, Tak szczęśliwa, że Cię poznałam, Chwile, które przeżyliśmy zatrzymam jak zdjęcia I zatrzymam cię w sercu na zawsze, Zawsze będę Cię pamiętać. / MORZE !

Upycham ostatnie rzeczy do walizki i czekam trzy godziny, aż przyjedzie do mnie kuzynka. W Mielcu już pewnie spotkam się z Agą. Na obóz jedziemy we trójkę ^^Walizka choć jest duża, bardzo duża to i tak nie sądziłam, że zmieszczą się tam wszystkie moje rzeczy, no a jest ich sporo. W końcu nadchodzą upragnione wakacje, na które czekałam aż rok. Oprócz ubrań, kosmetyków i innych przedmiotów potrzebnych do przeżycia zabrałam ze sobą jeszcze wspomnienia... Przez całą noc spędzoną w autokarze pewnie jak zwykle będą odtwarzane w mojej głowie jak jakiś film, który mogę oglądać tylko ja. Tak więc moi drodzy, kochani wyjeżdżam na dziesięć dni. Może jak złapię tam wifi, a raczej złapię to napiszę co i jak, jaka pogoda, tak ogólnie.
No to do szybkiego zobaczenia. 

Mojaa Dzisiaj sobie ją kupiłam, a raczej S mi ją kupiła. Sabciu jeśli to czytasz to dziękuję nie wiem, który raz.