poniedziałek, 2 lipca 2012

`Dwie strony, znam posmak obu, jestem jak chodząca czysta z kostką lodu...Spójrz mam w sobie ognień i lód ..`

Długo mnie nie było , może przez to całe zamieszanie, a może z dużo tego wszystkiego..


Jak wam minęły ostatnie 2 dni tegorocznych wakacji , nie licząc piątku? Dziś jest dzień 4 , a ja podobnie jak Pati , mam ochotę powtórzyć rok szkolny 2011/2012. Zdążyliście zrobić już coś szalonego? Ja jak na razie nie. Planuje zrobić sobie tatuaż henną ,albo przekuć lewe ucho po raz kolejny. Wczoraj cały dzień spędziłam w basenie i strasznie spiekło mi plecy.Odkryłam w sobie nową pasję. Fotografowanie. Lubię robić komuś zdjęcia ( Pati i Gabi już o tym wiedzą:) ) i sprawia mi to przyjemność i satysfakcje.Ale to tylko jako takie hobby nic więcej. Poszukuję jakiś fajnych pomysłów na sesje zdjęciową z dziećmi , na razie mam pomysł z bańkami i motywem kwiatowym, nie obędzie się również bez typowych śmiechów :) ale to dopiero w niedzielę myślę. jak dobrze pójdzie to może wrzucę kilka zdjęć. Przeczuwam, że te wakacje zaliczę do najlepszych, dzięki kilku osobom. Dotychczasowe były fajne ale nie tak bardzo kiedy dobierzemy się w czwórkę. Może w końcu te będą trafione w punkt ? Trzymam kciuki.