środa, 24 października 2012

#. Nowy telefon.

Szkoda, że Dawid nie ma czasu bo poprosiłabym go o zrobienie nagłówka, ale chyba będę musiała poradzić sobie z tym sama. Co u mnie w tym tygodniu ? Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany. Oczywiście wszystkie na lepsze. Zacznijmy od tego, że... No ten tego. Drugą rzeczą jest to, że dzisiaj napisałam sprawdzian z Fizyki i poszedł mi na serio dobrze ! A ze sprawdzianu z Chemii dostałam cztery ! No, ale nie będę was przynudzać moimi ocenami w szkole.. Przedwczoraj kupiłam sobie nowy telefon - Samsung Galaxy Ace. Teoretycznie nie jest mój, tylko mamy, ale,  że ona nie chciała dotykowego to sobie go wzięłam ^^ Kupiłam go od Madzi, która kupiła sobie Iphona. Nie ma na nim żadnego śladu użytkowania !

Jestem z niego mega zadowolona :
- aparat 5mpix.
- wifi
- Zmienna obudowa (biała i czarna)
- wygodne pisanie sms
- duża pamięć
- fajne funkcje.

Polecam każdemu !