poniedziałek, 11 lutego 2013

#. Znowu zmiana.

Już po raz trzeci musiałam zmieniać adres bloga. Nie chcę aby adres bloga miały nie zaufane osoby, ponieważ nie mam ochoty aby ktoś widział go z mojej szkoły. Na pewno niektórzy wiedzą jak się czuję, bo pewnie ktoś z was ma podobne odczucia. Odkąd założyłam 'aska' wiele ludzi pisze do mnie jaka to ja nie jestem, albo żebym podała adres. Trzy czwarte tych ludzi to pewnie moi znajomi, którzy myślą, że jak piszą z anonima to są fajni. No to pozdro dla was. Jednak z drugiej strony sądzę, że ask jest okej bo przynajmniej wiesz co myślą o Tobie niektórzy ludzi, chociaż ich opinia mało mnie interesuje. Nowy adres :
      www.kolorowespinki.blogspot.com
Ostatnio Madzia wysłała mi autografy kilku żużlowców z
PGE Marmy Rzeszów. Nie wiem już który jest czyj nawet. 





Wczoraj spotkałam się z dziewczynami w Soprano. Nie widziałyśmy się 46 dni, a trochę nas zaczęło wszystko różnić. Poważnie porozmawiałyśmy o tym wszystkim i jest już okej.