czwartek, 28 marca 2013

#. Nowości/Mini haul zakupowy.

 W końcu mamy przerwę świateczną i w końcu można było się wyspać! Wstałam gdzieś po dziesiątej, ale to nie to samo co codzienne wstawanie w pół do siódmej. Aż chce się żyć! 
W dzisiejszym poście mam dla was mini haul zakupowy z ostatnich tygodni. Nie wszystko kupiłamw  tym samym czasie, sukienkę w plusy widzieliście już we wcześniejszym poście.
kamizelka - Stradivarius|sukienka w groszki - H&M|sukienka w plusy -H&M|Kurtka - H&M


Jak pewnie wszyscy wiedzą ostatnio w Polsce był Justin Bieber. Bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo żałuję, że nie pojechałam na ten koncert. Do Łodzi w sumie mam daleko, a samej to tak trudno, więc sobie odpuściłam. Ponoć przyjedzie jeszcze raz, Boże spraw aby był w Warszawie. Bo tam to chyba najlepiej. 
Nie byłam na koncercie, ale dostałam mega plakat w Deichmannie na pocieszenie.